۱۳۹۲ تیر ۶, پنجشنبه

ماده خام تولیدات فرهنگی


ارزش مصرفی بر مبنای استعمال، استهلاک و فناپذیری است. همچون استعمال، استهلاک و کشیدن شیره یک اندیشه یا حرفی تازه برای ارائه کالاهای فرهنگی و پریدن از اسمی تازه به اسمی تازه تر...! چنین است نگاه فیلسوفکان ایرانی به "ماده خام" در مناسبات حاکم بر "تولیدات فرهنگی".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پول

  «اگر فرض کنیم که انسان، انسان است و رابطه‌اش با جهان، رابطه‌ای انسانی است، آن‌گاه تنها می‌توان عشق را با عشق، اعتماد را با اعتماد و مانند ...