۱۴۰۰ مرداد ۲۱, پنجشنبه

دودولیسم

 

 


عجب گیری افتاده‌ایم.

 

یکی زورش زیاد است و واردات واکسن ساخت امریکا و انگلستان برای میلیون‌ها نفر از مردم ایران ممنوع کرده است.

 

یک جناحی در دولت است که سهامدار شرکتهای دارویی است و جلوی واردات واکسن چینی را هم گرفته است که سود سرشار فروش دارو و تجهیزات پزشکی‌اش در ایام کرونا کم نشود.

 

کسانی می‌گویند آش کشک خاله است. باید یکسال معطل ما شوید داریم خاکبرداری می‌کنیم که واکسن بومی بسازیم.

 

یکی می‌گوید من چون نظامی، دولتی و مدیر و مسئول هستم، خودم و خانواده‌ام باید زودتر واکسن بزنم.

 

یکی سری دو رگه‌ی نیمه سلطنت‌طلب و نیمه ترامپیست می‌گوید که واکسن کرونا توطئه مافیای جهانی است.

 

یک سری ارزشی و اصولگرا می‌گویند واکسن توطئه گلوبالیست‌ها برای کاهش جمعیت جهان است.

 

یک سری مذهبی متعصب می‌گویند واکسن کرونا باعث کوچک شدن دول مردها می‌شود و افراد را همجنسگرا با عقیم می‌کند.

 

یک سری متوهمِ فاز بالا می‌گویند توی واکسن‌ها میکروچیپ است تا از طریق ماهواره و دوربین‌های کنترل ترافیک ما را کنترل کنند.

 

پدرسگها شما چه مرگتونه آخه؟ گوزوها میکروچیپ که توی سرتان بخورد، شما کلاً اندازه قاطر ارزش دارید که رویتان پالان بگذارند؟ چه چیز شما را می‌خواهند کنترل کنند؟ آن کله‌ی پوک شما مگر قابلیتی هم دارد که بشود کنترلش کرد؟ کلاً داخل کاسه‌ی سر شما یک سیم از این طرف به آن طرف وصل شده که گوشهایتان را نگه داشته که نیافتد و به دلیل خلاء درون جمجمه‌تان، کاسه‌ی سرتان دچار فرونشست نشود.

 

شما که با علم و تکنولوژی و مافیا و گلوبالیست‌ها و کنترل امواج و فراماسونری مشکل دارید خیلی غلط می‌کنید از اینترنت و موبایل و کامپیوتر استفاده می‌کنید. خیلی بیجا می‌کنید از آسانسور و دکتر و دارو و خودرو و الکتریسیته و هزاران ‌چیز دیگر استفاده می‌کنید. موقع سکس چت و گوزوشعر پراکنی در شبکه های اجتماعی نگران میکروچیپ و کنترل توسط دولتها، فرازمینی‌ها، مافیا و گلوبالیست‌ها) نیستید، موقع واکسن زدن نگران میکروچیپ و دلواپس کاهش طول دول خودتان می‌شوید؟ تازه بماند که بیشتر شما اول همه رفته‌اید و واکسن زده‌اید. خوبش را هم زده‌اید. نمایش درمان کرونا با خوردن شاش شتر و اماله‌ی روغن بنفشه و مصرف داروی امام محمد غزالی را بروید پای منقل و سفره‌هاتان برای هم‌منقلیها و هم‌سفره‌‌ای‌های خودتان تعریف کنید. البته همیشه هر جریانی یک مشت جوگیر بی‌چیزِ متعصب و مخلص هم دارد که جلو می‌افتند و پیاده‌نظام بی‌جیره و مواجب حماقت و ارتجاع هستند.

 

شیعه و سنی و مسلمان و مسیحی و یهودی و صهیونیست و راست و چپ و میانه و معتدل و لیبرال و سوسیالیست و سلطنت‌طلب و فاشیست و خاخام و آخوند و کشیش و پاپ و آیت‌الله و سرمایه‌دار و نظامی و شاغل و بیکار و شهری و روستایی و کارگر و پزشک و کارمند و پرستار و نویسنده و نانوا و نجار و آشپز و مکانیک و کشاورز و خیاط و راننده و مکانیک و عرق‌فروش و ساقی و هنرمند و جراح و صنعتگر و پیر و جوان و زن و مرد و جنسیت‌های دیگر واکسن زده‌اند و دارند می‌زنند. شما گوز کدام کونی هستید که فکر می‌کنید برای توطیه علیه شما یا کاهش طول رول شما توطئه چیده شده است؟

 

به همه‌ی مقدسات و نامقدسات در همه‌ی کائنات سوگند که تزریق #واکسن_کرونا باعث کاهش طول دول شما یا شریک جنسی شما یا آقاتون نمی‌شود.

 

 

راه‌های ارتباط و آرشیو دیگر مطالب:

 

T.me/AbedTavancheh

Https://takravi.blogspot.com

http://instagram.com/abed_tavancheh

http://twitter.com/abed_tavanche

https://www.clubhouse.com/@tavancheh

بازی پورتوریکو

    این یکی از بازی های مورد علاقه‌ی من و همسرم است. هر دو در آن مدعی هستیم، بر سر آن دعواها کرده‌ایم و هر کدام از ما برای پیروزی در این ب...