۱۳۸۷ فروردین ۳۰, جمعه

اتفاقات روزمره


 بعد از جلسه ی نهایی دادگاه انقلاب طی ابلاغی شفاهی حکم ۸ ماه حبس تعزیری توسط منشی دادگاه برای من خوانده شد و در ذیل برگه ی سوالات اعلام این جانب مبنی بر دریافت حکم به صورت حضوری اخذ شد و اعلام کردند که حکم به زودی به صورت کتبی ابلاغ خواهد شد.
نیمه های شب همانروز اتفاقی افتاد که به شک افتادم که چرا این حکم را کتبی ابلاغ  نکردند و اگر به فرض با داشتن اعلام ابلاغ حکم به صورت حضوری اقدام به تعویض حکم نمایند ، چگونه باید پیگیر ماجرا باشم؟
صبح امروز راس ساعت ۹٫۱۵ در شعبه ی ۲  دادگاه انقلاب حاضر شده و تقاضای دریافت حکم کتبی کردم که در کمال ناباوری منشی دادگاه اعلام کرد که نمی توانیم حکم کتبی به شما بدهیم!!! و با دیدن چهره ی بهت زده ی من تنها این جمله را اضافه کرد که رسم نیست دادگاه انقلاب در این موارد حکم کتبی به مجرمین بدهد!!! بعد از چند دقیقه جر و بحث بلاخره به قاضی اطلاع دادند و گفتند باید با خود قاضی صحبت کنید.
با ورود به دفتر قاضی و بحثی کوتاه بلاخره کشف کردم که دلیل عدم ابلاغ کتبی حکم دادگاه این است که مبادا تصویر این حکم در اختیار رسانه های خبری قرار بگیرد!!!
بلاخره در ساعت ۱۲٫۵ ظهر با دادن تعهد رسمی به دادگاه مبنی بر عدم انتشار تصویر حکم در رسانه ها _ به دلیل تامین خوراک رسانه ها و سایتهای ضد انقلاب و دشمن _ حکمی نسبتا طولانی به بنده تحویل داده شد.
از آنجایی که به شدت نسبت به انتشار تصویر این حکم به بنده هشدار داده شده است از انتشار تصویر آن خودداری می کنم و تنها گوشه هایی تاسفبار از این حکم را در اینجا ذکر می کنم.
این حکم بنا بر:
_اقرار و اعتراف صریح نامبرده !!!
_اظهارات افراد متعدد از دانشجویان علیه نامبرده در خصوص فعالیت تبلیغی متهم علیه نظاممقدس جمهوری اسلامی ایران!
_...
_مصاحبه ی طولانی متهم با سایت کمونیستی دانش سرخ در تاریخ ۱۵/۹/۸۶ به مناسبت ۱۶ آذر (روز دانشجو)  که در صفحات ۲۰۲ الی ۲۳۳ پرونده موجود است که در قسمتی از آن آمده است: …. البته به هیچ عنوان مخالف استفده از راهکارهای دفاعی علیه یاغیگری و حرکات وحشیانه مزدوران علیه حکومت شوندگان علی الخصوص زحمتکشان و دانشجویان نیستم ….
_ …
_وجود تصاویر متعدد و بی شمار از شخصیتهای چپ و کمونیست در سراسر جهان که در رایانه ی شخصی وی کشف شده است ..!!!
_ …
_کشف ۳۱ جلد کتاب کمونیستی با نویسندگان ضد انقلاب  ]منظور از ضد انقلاب مارکس ، لنین ، انگلس ، تروتسکی ، ناصر زرافشان و .. است […!!!

_ ...
_گزارش مشروح و مستدل مدیر کل محترم اداره اطلاعات استان مرکزی
_ …
به استناد بند ۱ ماده ی ۵ قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب و ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی عابد توانچه به جرم فوق ( مقید در کیفر خواست ) به تحمل ۸ ماه حبس با احتساب ایام بازداشت محکوم می گردد.
در ضمن به همکار محترم رسیدگی کننده به پرونده در دادسرا _ پایان حکم قاضی با تذکر کتبی به بازپرس شعبه ی یک (که اکنون با ارتقا مقام به سمت دادستان رسیده است) _ تذکر داده می شود با توجه به محتویات پرونده در خصوص اتهامات دیگر نابرده دایر بر :
نگهداری نوارهای مبتذل
توهین به مقدسات اسلامی
اغتشاش علیه نظام و شرکت در راهپیمایی غیر قانونی با تبانی قبلی
توهین به رهبری
مناسب بود در قرار نهایی اعلام نظر می کرد. لذا پرونده از طریق اجرای احکام دادسرا بنظر همکار محترم قضایی رسیدگی کننده پرونده دادسرا _دادستان_ برسد تا در خصوص موارد فوق نیز اعلام نظر نهایی نماید…
من امروز فهمیدم که رئیس دادگاه عمران عزیزی نام دارد.
***
من برای رسیدگی به وضعیت این پرونده و مشورت با وکلا به تهران سفر می کنم بنا بر این شاید مدتی در دسترس نباشم.

بازی پورتوریکو

    این یکی از بازی های مورد علاقه‌ی من و همسرم است. هر دو در آن مدعی هستیم، بر سر آن دعواها کرده‌ایم و هر کدام از ما برای پیروزی در این ب...