۱۳۹۷ دی ۱۴, جمعه

ما واقعاً راضی به زحمت و سختی شما پناهندگان سیاسی مبارز نیستیم




به اصلاح‌طلبان و دلواپسان خارج‌نشین که معتقدند ایران بهشت است و زندگی مردم ایران نسبت به زندگی مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی بهتر است عرض می‌کنیم که یا کاسه کوزه خود را جمع کرده و تشریف بیاورید در همین بهشت زندگی کنید یا بیشتر از این درباره ایران و زندگی مردم ایران گه نخورید.
برای چندمین بار به همه ماله‌کشان و دلواپسان خارج‌نشین که معتقد هستند زندگی در اروپا و آمریکا سخت‌تر از ایران است عرض می‌کنم که کاسه و کوزه خود را جمع کنند و برگردند در همین بهشت زندگی کنند. آق قلا، گمیشان، پل دختر، دره شهر،... با دلار 14500 تومان، شکر کیلویی ۶۰۰۰ تومان، قند ۶۵۰۰، گوشت قرمز کیلویی صد هزار، مرغ ۱۶۰۰۰، پیاز ۱۰۰۰۰، سیب زمینی ۵۰۰۰، دستمال توالت ٨تایی ۲۶۵۰۰، پنیر فله‌ای معمولی کیلویی بیست تا سی هزار، پرتقال ۷۵۰۰، هویج ۱۰۰۰۰، کاهو ٨۵۰۰، کرایه یک خانه‌ی ۶۰متری حداقل ماهی یک و نیم میلیون تومان،... ما راضی نیستیم به خاطر ما اینقدر در رنج و زحمت باشید و از این همه نعمت محروم بمانید.
به پناهندگان سیاسی ایرانی در کشورهای اروپایی و آمریکایی که هر از گاهی با این روضه که«وضع زندگی ما در اینجا حتی از ایران بدتر است» اشک ما را در می‌آورند عرض میکنیم اگر خیلی به شما سخت میگذرد برگردید ایران زندگی کنید. ما راضی به این همه رنج شما برای  برقراری آزادی و دموکراسی نیستیم. 

هر کسی در این کشور و این وضعیت چیزی مترقی یافته یا معتقد است بر حسب شرایط زمانی و مکانی یا هر کوفت دیگری نظامی قابل دفاع است یا باید از آن #حمایت کرد یا هر دری وری دیگری؛ با کشوری که در آن پناهنده است تسویه حساب فرموده و تشریف بیاورد ایران و در ناف این ترقی زندگی کند. 

به کلارا زتکین قسم ما حاضر نیستیم این همه رنج و سختی شما را ببینیم. راضی نیستیم ما ناسپاس‌ها در ایران تحت سلطه یک نظام مترقی زندگی کنیم و شما در شرایط طاقت‌فرسا و غیر مترقی اروپا و آمریکا زندگی کنید. حرف دلتان را بزنید. سکوت نکنید؛ نترسید از اینکه ریا شود.

تقبل‌الله

بازی پورتوریکو

    این یکی از بازی های مورد علاقه‌ی من و همسرم است. هر دو در آن مدعی هستیم، بر سر آن دعواها کرده‌ایم و هر کدام از ما برای پیروزی در این ب...