۱۳۹۸ تیر ۲۰, پنجشنبه

تنها اکانت من در توئیتر

در چند هفته اخیر توسط نیروهای سایبری و عوامل امنیتی زنجیره‌ای از اکانت جعلی در توئیتر به نام من(عابد توانچه) ساخته شده است. پیام‌های جعلی برای دوستان فرستاده شده است، توئیت‌های توهین آمیز خطاب به زنان منتشر شده است و خلاصه تلاش گسترده و کثیفی برای تخریب و گل آلود کردن فضا شده است.
تنها اکانتی که در توئیتر دارم با این آی‌دی است: https://twitter.com/abed_tavanche
در صورتی که این اکانت از دست برود یا اکانت دیگری بسازم آنرا از طریق وبلاگ خودم به صورت عمومی و از طریق تلگرام به صورت خصوصی به رفقا و دوستانم اعلام خواهم کرد. پس لطفاً هر اکانت جدیدی به نام عابد توانچه درست کردند، شما را فالو کردند یا به شما پیام دادند، با خیال راحت آنرا ریپوت و بلاک کنید.
تنها اکانت من در توئیتر با این شناسه است: @abed_tavanche

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازی پورتوریکو

    این یکی از بازی های مورد علاقه‌ی من و همسرم است. هر دو در آن مدعی هستیم، بر سر آن دعواها کرده‌ایم و هر کدام از ما برای پیروزی در این ب...