۱۳۹۵ بهمن ۱۰, یکشنبه

اقتصاد مقاومتی با خوانش مصباح یزدی



غم همه شما به کنار؛ چه اندوه شدیدی دارد مصباح یزدی از این ممنوعیت ورود به آمریکا! حالا چطور جناب علامه درباره اسلام تحقیق و پژوهش کنند؟ اگر تخم پهلوی را به آمریکا راه ندهند چکار کنیم؟ یعنی دیگه فخرآور هم نمی تواند به اسرائیل برود؟ پس چه کسی برای مردم ایران دموکراسی و حقوق بشر بکند؟ نایاکی ها و بقیه چه؟ یعنی اپوزیسیون صاحب شرکتهای اقتصادی و مناسبات تجاری با جمهوری اسلامی هم دیگر نمی توانند به موسسات مالی و اداری خود سرکشی کنند؟ حالا مجبور هستند به برادر یا همسران صیغه ای خود وکلالت نامه بدهند؟ خطر ندارد؟ هزینه ها بالا می رود؟ هزینه های را می کشند روی اجناس خودشان و در ایران گرانی خواهد شد؟ «ایرونی»های لائیک و دارای خون پاک آریایی از این بعد چطور برای زیارت امام رضا و امام زاده داوود به ایران بروند؟...؟

اما چند قطره ته لیوان را هم باید دید. حداقل برای چند نفر اشتغال زایی می شود. چند پناهنده لیبرالی که برای روسای جمهور آمریکا نامه می نویسند که ایران را تحریم کند و به ایران حمله نظامی کند می توانند به عنوان سگهای ایرانی یاب در فرودگاه های آمریکا استخدام شوند تا از ورود رقبا، ببخشید ایرانیان، به آمریکا جلوگیری کنند.

***

بسمه تعالی

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای هاشمی رفسنجانی دام عزه
با اهداء سلام و تحیات

پیرو مذاکره روز دوشنبه بیست و نهم مرداد سال شصت و نه در مورد بیست نفر از فضلای حوزه علمیه و اعضای گروه فلسفه بنیاد باقر العلوم جهت شرکت در کنفرانس تحقیقات فلسفه و علوم اسلامی به کانادا و آمریکا (نیویورک)، برابر برآورد تقدیم شده مبلغ مبلغ صد و پنجاه هزار دلار مورد نیاز است. مستدعی است به هر صورتی که صلاح می دانید دستور تامین و پرداخت آن را به حساب جناب آقای خرازی صادر فرمایید.
با تشکر و التماس دعا
محمد تقی مصباح یزدی

***
دستور رفسنجانی پس از استدعای صد و پنجاه هزار دلاری علامه:
جناب آقای میرزاده
باتوجه به اینکه مطابق اظهار جناب آقای مصباح، مقام معظم رهبری مبلغ پنجاه هزار دلار به ایشان می پردازند، مبلغ یکصد هزار دلار پرداخت شود.

***
نامه مصباح یزدی به هاشمی رفسنجانی درباره استفاده از تتمه ارز سفر به آمریکا:
بسمه تعالی

مقام منیع ریاست جمهوری اسلامی ایران، دامت تاییداته
با عرض سلام، همچنان که شفاها به عرض مبارک رسیده تتمه ارزی که برای سفر اینجانب و همراهان اختصاص داده بودید در حساب نمایندگی دایمی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک باقی مانده است. لطفا نظر مبارک را درباره مورد مصرف آن مرقوم فرمایند. 
مصباح یزدی

***
رفسنجانی نیز همان روز این گونه پاسخ داده است:

بسمه تعالی
می توانید به مصارف فرهنگی-اسلامی برسانید. 

اکبر هاشمی
چهاردهم اسفند سال شصت و نه



 

بازی پورتوریکو

    این یکی از بازی های مورد علاقه‌ی من و همسرم است. هر دو در آن مدعی هستیم، بر سر آن دعواها کرده‌ایم و هر کدام از ما برای پیروزی در این ب...