۱۳۹۳ مرداد ۳, جمعه

بمبارانی که از فضا دیده می شود و شعور نداشته ی ممل آمریکائی ها


الکساندر گرست، فضانورد آلمانی ایستگاه بین‌المللی فضایی این عکس را از آن بالا از غزه گرفته و نوشته: "غم‌انگیز‌ترین عکس من تا حالا. از این بالا می توانیم بمباران غزه و راکت‌های پرتاب شده به سمت اسراییل را ببینیم."



فضا نوردان از فضا کشتار مردم غزه را می بینند اما ممل آمریکایی های دست راستی که اغلب به محض خروج از ایران خود را "خبرنگار" معرفی می کند از پوشش اخبار فلسطین شاکی هستند و بیشتر متمایل هستند از جنایت های رژیم اسد گفته شود! بعد از روشن شدن ماجرای سوریه حالا دیگر 2 آتشه ترین مخالفان اسد هم زمانی استاتوس می زدند "دمشق 24 ساعت دیگر سقوط می کند" رویشان نمی شود از داعش حمایت کنند اما این تک یاخته های سیاسی میانه ای با شرم ندارند. یکی از اعضای انشعاب به آمریکا رسیدگانِ گروه ممل آمریکایی ها که بر خلاف انشعابِ در ترکیه ماندگان هنوز از طریق فیس بوک و استاتوس نویسی به فعالیت سیاسی خود ادامه می دهد گفته است: «اینکه مردم فلسطین از یک سو با فساد و ناکارآمدی گستردۀ تشکیلات خود گردان فلسطینی مواجه هستند و از سوی دیگر اسیر اقدامات تروریستی حماس و جهاد اسلامی هستند و اینکه صدای صلح طلبی مردم خود اسرائیل روز به روز بلندتر از قبل می شود اینها هم واقعیت های فلسطین و اسرائیل است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازی پورتوریکو

    این یکی از بازی های مورد علاقه‌ی من و همسرم است. هر دو در آن مدعی هستیم، بر سر آن دعواها کرده‌ایم و هر کدام از ما برای پیروزی در این ب...