۱۳۹۳ مرداد ۲, پنجشنبه

مک کارتیسم ایرانی


جنایات ماشین جنگی اسرائیل علیه فلسطینیان جانِ هر انسانی را در سرتاسر جهان به آتش کشیده است. آسیا، اروپا، آمریکا جنوبی و حتی در خود آمریکا به عنوان قیم قانونی این ماشین کشتار، شاهد اعتراض مردمانی هستیم که از این حجم جنایت حیرت زده و خشمگین هستند و فارغ از رنگ و نژاد و گرایش سیاسی علیه رژیم اسرائیل شعار می دهند. راست و چپ، مذهی و غیر مذهبی، زن و مرد، پیر و جوان بر انسانیت پافشاری می کنند. زیر همین فشارهای جهانی امروز دبیر کل سازمان ملل متحد نیز بالاخره مجبور شد بعد از 2 هفته بگوید : «من به عنوان دبیر کل سازمان ملل مجبورم و باید به کشتار مردم غزه اعتراض کنم».

ناوی پیلای، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، از حملات اسرائیل علیه ساکنان نوار غزه به عنوان "جنایات جنگی" یاد کرد و خواستار انجام تحقیقات فوری در این زمینه شده است. پزشکان بدون مرز زیر بمباران اف16 ها و آپاچی ها و کشتی های جنگی اسرائیل مقاومت می کنند و دلشان راضی نمی شود مردم به خاک و خون کشیده شده فلسطین را تنها بگذارند. حتی جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که همواره از دفاع مشروع اسرائیل سخن می گویند در یک برنامه زنده وقتی که فکر می کند میکروفون خاموش است از کشتاری که اسرائیل به راه انداخته است به عنوان یک جنگ جهنمی یاد می کند. رژیم اسرائیل تنهاست. امروز رژیم اسرائیل بیشتر از هر زمان دیگری مورد نفرت مردم جهان و افکار عمومی است. تنها حامیان اسرائیل در حال حاضر گروه تروریستی داعش، دیکتاتورهای سعودی و چند ممل آمریکایی دست راستی ایرانی است. به این استفراغ اینترنتی آبشخور جنگ طلبان دست راستی ایران دقت کنید. دغدغه شب و روز این استاد سابق دانشگاه در ایران همچون دوران مک کارتیسم در آمریکا، همچنان حذف اندیشه های سوسیالیستی است. از اعضای کابینه حسن روحانی تا پناهندگان آمریکافیل تنها یک صدای مشکوک به گوش می رسد:
مک کارتیسم ایرانی.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازی پورتوریکو

    این یکی از بازی های مورد علاقه‌ی من و همسرم است. هر دو در آن مدعی هستیم، بر سر آن دعواها کرده‌ایم و هر کدام از ما برای پیروزی در این ب...