۱۳۹۲ تیر ۶, پنجشنبه

ماده خام تولیدات فرهنگی


ارزش مصرفی بر مبنای استعمال، استهلاک و فناپذیری است. همچون استعمال، استهلاک و کشیدن شیره یک اندیشه یا حرفی تازه برای ارائه کالاهای فرهنگی و پریدن از اسمی تازه به اسمی تازه تر...! چنین است نگاه فیلسوفکان ایرانی به "ماده خام" در مناسبات حاکم بر "تولیدات فرهنگی".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حمید اشرف درباره تجزیه مداوم گروه های روشنفکری

حمید اشرف: «گروه های روشنفکری‌ای که عمل نمی‌کنند خیلی زود اختلاف بینشان پیدا می‌شود. یعنی خیلی زود تجزیه می‌شوند. کافی است سر یک ک...