۱۳۹۱ مرداد ۲۲, یکشنبه

شب گذشت اما...

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ساعت ۲۳:۴۸

نماينده اهر و هريس:

اگر امشب امدادرساني صورت نگيرد، آسيب‌ديدگان تلف خواهند شد


نماينده اهر و هريس در مجلس شوراي اسلامي خواستار كمك‌هاي امدادي براي روستاهاي زلزله‌زده شهرستان‌هاي اهر و هريس شد.

عباس فلاحي باباجان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) تصريح كرد: اگر امشب امدادرساني و كمك به روستاهاي هريس و اهر -به‌ويژه بخش‌ خواجه كه تعدادي از روستاهاي آن‌ بيش از 80 درصد تخريب شده‌اند- صورت نگيرد، آسيب‌ديدگان تلف خواهند شد.

وي با نامساعد توصيف كردن شرايط آسيب‌‌ديدگان زلزله امروز به‌ويژه در روستاها از نياز شديد زلزله‌زدگان به اقلام خوراكي و چادر خبر داد.

عباس فلاحي باباجان با بيان اين كه در تعدادي از روستاهاي شهرستان اهر شرايط بسيار سخت و درصد تخريب بسيار بالا است، گفت: تاكنون 60 روستا به طور ميانگين بين 50 تا 80 درصد تخريب شده‌اند و چهار روستا نيز به طور صددرصد در اثر زلزله از بين رفته‌اند.

نماينده اهر و هريس در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اعزام گروه‌هاي امدادي، آمبولانس و اقلام خوراكي به زلزله‌زدگان اين مناطق گفت: از همه دستگاه‌ها و مسئولان مي‌خواهيم توجه ويژه‌اي به اين قضيه داشته باشند چرا كه شرايط در تعدادي از روستاها بسيار نامناسب است؛ به طوري كه اگر امشب اين امدادرساني به ويژه در روستاهاي بخش خواجه صورت نگيرد، زلزله‌زدگان تلف خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازی پورتوریکو

    این یکی از بازی های مورد علاقه‌ی من و همسرم است. هر دو در آن مدعی هستیم، بر سر آن دعواها کرده‌ایم و هر کدام از ما برای پیروزی در این ب...