۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

راننده تاکسی ها ضد انقلاب!





به گزارش پارسینه، آیت الله دکتر شهید بهشتی رئیس وقت دستگاه قضایی در سال 1359 طی یک سخنرانی تحلیلی از وضعیت سیاسی آن روز کشور ارائه می کند که نظر به خواندنی بودن آن پارسینه فایل صوتی آن را بازنشر می کند:

در بخشی از این سخنرانی آمده است: با توجه به اطلاعات به دست آمده تا همین دیشب باید بگویم که یک میلیون نفر از مردم هیچ وقت از ما راضی نمی شوند.


متأسفانه امکانات تبلیغی این یک میلیون هم زیاد است و زبانش هم دراز است و خودش را وکیل همه 36 میلیون نفر معرفی می کند، پنج میلیون نفر از مردم ما هم دیر تصمیم می گیرد... جمع بندی ما تا همین دیشب نشان می دهد که توده ملت ما راه خود را به روشنی انتخاب کرده است. پس دلتان را قرص نگه دارید... گویا ما دو هزار راننده تاکسی ضدانقلاب داریم که ملت ما باید این راننده ها را شناسایی و به مقامات مسؤول معرفی کند.


***
لینک منبع


پی نوشت: برادران محترم گمنام امام زمان اراک توجه کنند: این سایت قانونی است... این مطلب از اسرائیل، انگلیس یا آمریکا توسط موساد، اینتلیجنس سرویس و سیا برای بنده ارسال نشده است... سایت پاریسنه یک سایت قانونی و فیلتر نشده است و متعلق به مجاهدین خلق، جریان فتنه و جریان انحرافی نیست... لینک منبع را هم درج کردم ... اگر اطلاعات کامپیوتری ندارید؛ نشانگر موس را روی کلمه ی "منبع" که به رنگ متفاوت در سه خط بالاتر درج شده است قرار دهید و دکمه ی سمت چپ موس را دوبار فشار دهید... خودش باز می شود و نیاز به نامه نگاری با قوه قضائیه و تفتیش منزل برای پیدا کردن کلید خاصی یا دستگاه جاسوسی پیشرفته ی پنهان شده ای برای باز کردن اش نیست. ضمنا آن کتابهای بی نوای ما را هم که از سال 86 برده اید و پس نداده اید، پس بدهید. لطفا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازی پورتوریکو

    این یکی از بازی های مورد علاقه‌ی من و همسرم است. هر دو در آن مدعی هستیم، بر سر آن دعواها کرده‌ایم و هر کدام از ما برای پیروزی در این ب...